ny blogg

Äntligen har jag gjort en ny blogg! Här tänkte jag skriva vad jag och hundarna gör på dagarna och min och vips träning och framtida tävlingar tillsammans. 

Vips är nu 10 månader och vi håller på att grundträna i agility för fullt. Stadga, fart och motivation är våra ledord just nu och jag tycker att det går jätte bra för den lilla herrn. Han är positiv och lättlärd vilket är jätte kul! snart ska vi börja med hinderinlärningen också vilket jag ser fram emot! 

Förra veckan så fick han gå sitt första viltspår vilket grabben fixade riktigt bra. Lite misstänksam på klöven men efter lite kampande så var den skitkul!   
 
Allt jag hinner skriva för denna gång.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback