Första badet för i år

I går badade jag för första gången i år! Hundarna var självklart med och Vips simmade han med för första gången i sitt liv,han har aldrig riktigt vågat gå i innan men nu när Athom var med så simmade han efter honom och sen var Vips i vattnet resten av dagen. Athom var helt galen, han älskar verkligen att bada och hämta saker som man kastar i vattnet. Var faktiskt varmare i vattnet än vad jag hade trott så det var riktigt skönt att bada.

Idag är det studenten och jag kan höra dem utanför mitt fönster, bor ju precis bredvid gymnsiseskolan här i Norrtälje. Ska gå ut och titta på dem sen när de åker flak. Ett extra grattis till lillebror som också tar studenten idag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback