Snöstorm

Snön bokstavligen vräker ner idag! Tanken var att jag skulle få hjälp av brorsan att byta till sommardäck men det får nog vänta ett tag till om vädret ska vara så här ombytligt.

Idag kom även PM:et till min och Vips debut i agility! Känns lite småpirrigt men samtidigt jätteroligt att få komma ut på tävlingsbanorna och se vart vi ligger och hur Vips kommer klara det. Jag hoppas verkligen att snön försvinner tills dess för tävlingen är utomhus.. Snön får gärna försvinna fort här med så jag hinner få till ett ordentligt agilitypass innan nästa vecka och vi även har chans att träna en omgång på kontaktfälten.

Men det kanske är önskedrömmande att vädret skulle vara på min sida.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback