Träning med Stina

Jag och Vips träffade Stina på klubben i fredags för agilityträning. Stina måste vara världens snällaste människa som tar sig tid på sin födelsedag att komma upp till klubben och drilla bara mig, värsta privatkursen, i agility i hela 2 timmar! Tror jag och Vips fick träna i 1,5 timme sammanlagt och Stina typ 15 min med sina egna hundar :P Kan ju bero på att jag fick stå och träna varje sak för sig själv, blir så när allt är nytt med svängar, händer och ben åt rätt håll osv.
Så otroligt nyttigt att ha någon som står och tittar på en och säger hur man ska göra och ser när man inte gör så. Stina är dessutom bland de bästa i Sverige och väldigt duktig på att lära ut och förklara om och om igen så även jag fattar, trots att jag knappt lyckas hålla koll på min kropp, ramlade 1 gång och snubblade typ 10 gånger! Haha. Men övning ger färdighet.
Tony kom och tog lite kort på träningen också! Och nu har jag ritat av banan så vi har något att träna på tills nästa gång Stina kommer.
20120406-204846.jpg

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback