ingen träning

Det blev ingen ridhusträning i alla fall. Jag hade tänkt åka dit och hade packat väskan, hundarna var i bilen osv men så fick jag åka ut till angskär och hjälpa till att leta efter en hund som hade rymt. Självklart så kändes det viktigare och ibland så blir det inte alltid som man tänkt sig, jaja det går ju som sagt att träna i trapphuset också eller strunta i att träna och bara tävla ;) 
 
Hunden som var borta kom i alla fall tillbaka så småningom eller rättare sagt det var jättesnälla människor som såg den och lyckades fånga in den, trots att den var jätte skygg för människor. Sån himla tur att det finns människor som är riktiga änglar och engagerar sig trots att dom inte behöver, en guldstjärna till dem!!
 
Jag tycker även att jag själv gjorde en bra sak i går när jag gick förbi en människa som sålde situation stockholm, gick en bit och sen vände för att gå tillbaka och köpa en tidning av honom. Han blev så glad och jag kände mig  som en mycket bra människa! Man kanske kommer till himlen ändå om man hjälper någon som är hemlös med en lite summa pengar och dessutom letar efter en bortsprungen hund samma dag! Jag hoppas på det i alla fall. :) 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback