Jul

I morgon är det julafton. Jag ska jobba kvällen/natten så hundarna får fira jul ute hos mamma med att springa i snön  men först på dagen så ska även jag ut och äta julmat tillsammans med släkten och hjälpta till att jobba lite på hundpensionatet så mamma får lite jul hon också.
 
Förra helgen var det hundmässan i älvsjö. Jag jobbade men mamma var där och fick/ köpte jättemycket provpåsar på hundmat och hundgodis. På morgonen efter så var allt slut, Six hade hoppat upp på bordet och ätit upp allting!! Jag köpte med mig en förlåt blomma när jag hämtade hem hundarna...Det är så typiskt att Six ska upp på bordet och ta allt när mamma har köpt massor med gott gott, han kunde väl inte motstå då antar jag.
 
Vips och Athom hade tydligen bara sovit vidare och inte ens varit medvetna om att det fanns chans att få äta nått gott, six är ju inte den som delar med sig heller utan han tryckte nog i sin allt själv. 
 
 
Vips och jag har förövrigt en träningsvila just nu från agilityn, för att sen kunna sätta igång lite smått och vara fit for fight till våren igen. Det vi lägger fokus på är lite trix träning. Sitta fint och att kunna stå på händer (framtassarna). Han börjar bli riktigt duktig på det sistnämda så snart så tror jag att han ska kunna stå utan att ha en vägg att luta sig emot.  
 
 
God Jul allihopa! 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback