Snö

Nu blir det här säkert lite tjatigt eftersom alla skriver om det men herregud vad mycket snö vi fått!! Igår var jag ute med hundarna och lät dem hoppa i den höga snön. Vips fastnade och syntes inte och även Six täcktes av snön, då är den dubbel så hög som vips!! Jag hade snö upp till låren. Kände mig tvungen att göra en snöängel så jag vadade ut i snön och slängde min ner. Vips fick fullkomligt panik. Han försökte komma fram i den höga snön, inte där jag gått utan rakt fram rakaste vägen där ingen gått samtidigt som han pep. Han skulle komma och rädda mig! Så himla gullig!! Behöver jag säga att han blev väldigt glad när han äntligen kom fram till mig? ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback