Ledig lördag

Så skönt att vara ledig så jag begav mig till klubben nu när isen äntligen har försvunnit. Jag och hundarna gjorde ett träningspass med A:et. Båda två gjorde det jätte bra och ramen fungerar bra på Vips, jag tycker han gör fina kontaktfält och vi går framåt i vår träning. Det roligaste är nog ändå att han tycker det är så kul att träna så han försöker springa mot A-hindret även om det inte är det vi tränar just då. Men det är roligt att se hur han verkligen gillar att få träna.


Efter träningen så tog vi en promenad runt elljusspåret. Vips hittade ett dike och tog sig en simtur i vattnet. Det måste ha varit kallt men han tyckte det var kul och sprang runt som en tok efteråt och försökte få Six att leka. Glada och leriga begav vi oss hemåt och båda hundarna fick snällt ställa sig i duschen för att få bort all lera ur pälsen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback