Ledig

Så skönt att vara ledig en vecka framöver, jobbar inte förrens på söndag igen! Jag har fortsatt med min träning och var på ett intervallflexpass som tog kål på mina knän. Dom sa upp sig och jag har knappt kunnat gå resten av helgen, men med lite vila så verkar dom vara fit for fight igen, så nu får jag passa på att träna när jag är långledig :)


Vips och jag har även tränat en del på kontaktfält och nu ser man verkligen framstegen! Jag bestämde mig för att ha 2 på 2 av i alla fall och inte fortsätta med mina springande kontaktfält,  mest för att jag inte hade en 100% bild av hur jag skulle träna in dem och sen är jag även för dålig när det gäller klicker och att kasta leksaker. Då är 2 på 2 av lättare och jag behöver inte vara lika snabb och pricksäker ;)


Idag testade vi även att köra lite rallylydnad och jag måste ha tränat väldigt mycket att Vips ska stå och trycka på saker för det var vad han försökte göra med VARENDA skylt.... Vi får se hur våran debut kommer gå med andra ord, man får ju avdrag för varje gång hunden kommer åt en skylt ;)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback