Måndag

Idag har jag hunnit med en tur till ikea! Köpte lite småsaker som behövdes hit hem, eller behövdes och behövdes, jag ville ha dem är väl närmare sanningen. Inte ofta man kommer ut från Ikea utan att köpa någonting. Blev bl.a en ny blomma som jag ställde i bokhyllan eftersom jag lyckats döda (igen) den jag hade där tidigare. Hann även med en sväng in på biltema och köpte rengöringssaker så jag kan göra bilen fin, det behövs verkligen så får ta mig en dag ute i Angskär där det är lättare att tvätta bilen och köra en storstädning.
Sista stoppet blev på brukshundcenter där jag slog till på ett par nya byxor men kände när jag kom hem att jag nog borde ha en storlek större för de satt lite för tight, man måste ju kunna röra sig när man tränar hund, så får åka och byta dem på fredag när jag ändå ska till knivsta för agilityträning.
Vips och jag hann även köra ett kort och kvalitérikt agilitypass som bestod av träning på slalom, balansbom och A-hindret i en kortare bana och han satte allt klockrent! Så kul att få till fina slalomingångar och kontaktfält på första försöket, nu känns det inte så långt borta att vi skulle kunna vara redo för en debut! En månad kvar sen så får vi se om det sitter lika bra när det verkligen gäller.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback