London, Rånäs slott och en frisk hund

Så har jag då äntligen landat här hemma igen. Förra veckan var jag först i London mån-tors och sen när jag kommit hem så åkte och och Tony till Rånäs slott på weekend med 5 rätters middag, bada badtunna och njuta av deras ljusrum där man samlar ny energi. En toppen vecka helt enkelt!
 
Men något som är annu roligare är att Six mår bra igen! Han fick ligga inne 5 dagar på ultuna! Det dom kom fram till var att han hade en kronisk tarminflammation. Nu åter han skonsam mat som jag blötter och han får småportioner 4 gånger om dagen. Nu märks det inte alls att han varit dålig, han är lika glad och matgalen som vanligt :)
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback