gräsänka

Tony drog till Vemdalen idag med en kompis. Han ska vara där en hel vecka medan jag och hundarna är kvar hemma.
 
Det är egentligen konstigt hur man vänjer sig med något. Innan jag träffade Tony så bodde jag själv och älskade det! Mina vänner brukade skoja om att jag aldrig skulle klara av att bo med någon annan. Men så flyttade jag och Tony ihop och nu håller jag på att krypa ur skinnet för att han är borta. Allt är så tyst/ tråkigt och ensamt. Förhoppningsvis så går det över men jag måste komma på något att göra de här dagarna efterom jag dessutom är ledig från jobbet, annars kommer jag bli tokig!
 
Grädden på moset är väl ändå att jag har gjort illa knät, eller någon muskel däromkring för det gör förbaskat ont så fort jag försöker böja på benet. Så om jag har otur så kommer jag inte ens kunna träna som vanligt den här veckan utan bara ligga i soffan och kolla film....Det kan ju vara skönt det med men jag kommer inte ha tålamod att syssla med det i 7 dagar!!! Som tur är så ska jag och hundarna på ridhusträning på tisdag i vilket fall. Det får vara veckans  höjdpunkt att se fram emot!! 
 
   

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback