fagersta

Sammanfattning av resterande lopp så fungerade slalom bra i 3 av 4 lopp, det sista var helt mitt fel att han gick ut  men på andra fösöket så tog han det felfritt. Jag fick höra att jag har ett långsamt slalom men det beror säkert på vår osäkerhet just nu så jag tänker att vi ökar farten i takt med att vi känner oss mer säkrare, skynda långsamt heter det ju :) 
 
 
Nu ska vi jobba vidare på våra nerver och få upp självsäkerheten och tro på oss själva igen. Jag känner att jag har hamnat i en svacka pga både mig själv och min omgiving (man ska inte ta åt sig av vad andra säger men tyvärr så gör man det ändå).
 
Disk i typ alla lopp pga det men det känns ändå som om jag vet vad jag behöver träna på och jag har en plan för att vi ska lyckas! :) 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback