uppdatering

Livet rullar på i en vansinnig fart och jag hinner inte riktigt med att sätta mig ner och tänkaefter och reflektera. Men nu ska det i alla fall bli ett litet blogginlägg. 
 
 
Jag kan nu titulera mig Allmänlydnadsinstruktör!!! 
Sista delen, valpblocket, blev avklarat nu i helgen som var så nu ska jag vara färdig med alla delarna!! Det återstår bara att skicka in allt til shu och få dem att registrera det, bara det adminstrativa kvar med andra ord. 
 
Vips har varit lite hängig senaste dagarna, dålig i magen så jag hoppas han kryar på sig. 
Six har utvecklat sin skotträdsla till någonslags ljudrädsla, speciellt för plogbilar...vi jobbar vidare på det och försöker få honom att gå lugnt i kopplet istället för att slänga sig rakt ut och försöka fly hemåt....Vilket inte är så bra med tanke på det hala underlaget och min balans som inte alltid är den bästa. 
 
Förutom det så tränar jag förfullt på friskis. 5 pass i veckan är målet att hinna med och det går faktiskt ganska bra. Jag ska snart iväg på en skivstångspass innan det är dags för jobb. 
 
HejHopp!!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback